Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy of the Selected Company
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti
Pospíšilová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi.
Marketingové aktivity pro vstup společnosti do nové lokality
Palla, Jaroslav ; Dvořáková, Renata (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou současného stavu na trhu jihomoravského kraje v oblasti výkupu a zpracování kovového odpadu. Její první část se soustředí na nutná teoretická východiska. V druhé části je představena společnost TSR Czech republic s.r.o. a je provedena analýza obecného a oborového okolí s důrazem na analýzu konkurence. Výsledkem práce pak jsou návrhy aktivit, pro získání nových zákazníků a etablování společnosti na novém trhu, kde v minulém roce firma vybudovala nové strategické šrotiště.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.
Zvyšování obchodní výkonnosti internetového obchodu
Svoboda, Radek ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním obchodní výkonnosti internetového obchodu na adrese www.vytvarny-shop.cz. Zvyšování obchodní výkonnosti je dosaženo prostřednictvím SEO a implementováním doplňkových modulů pro internetový obchod. Výchozím bodem pro tuto bakalářskou práci jsou teoretická východiska, která popisují danou problematiku. Analytická část práce čerpá z části teoretické a prověřuje, zda je internetový obchod ve stavu, který je v souladu s uvedenými standardy a metodikami. Praktická část práce navrhuje a provádí změny, které byly na základě analytické části vyhodnoceny jako žádoucí v rámci stanoveného rozpočtu. Bakalářská práce vyúsťuje v ekonomické zhodnocení provedených změn a poskytuje tak ucelený pohled na úspěšnost práce a provedených modifikací z finančního hlediska.
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
Věrnostní programy a generace Z
Alexa, Michael
ALEXA, M. Věrnostní programy a Generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich využívání. Cílem závěrečné práce bude formulovat doporučení nástrojů, jak nastavit věrnostní pro-gramy na zákazníky z Generace Z v oblasti maloobchodního prodeje. Doporučení by měla napomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků, větší věrnosti a zvýšení prodejnosti zboží v maloobchodech. Pro sběr dat bylo využito dotazníkové šetření (n=300) v rámci kvantitativního výzkumu a hloubkové rozhovory (n=20) v rámci kvalitativního výzkumu. Data byla zpracována pomocí softwaru Microsoft Excel a Statistica. Na základě výsledků jsou doporučení vztahují se k zabezpečení osobních dat, nabízení hodnotných a personalizovaných odměn, udržovaní jednoduchosti a přehlednosti nabídek odměn, propojení věrnostního programu se sociálními a ekologickými kampaněmi, zvýšení povědomí o věrnostním programu skrz sociální sítě a digitální marketing.
The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the analysis of a selected company Notino, s.r.o. which is a retail company selling perfumes and cosmetics in Europe. The analytical part analyzes in detail the company, its competitors and loyalty programs of competitors. Based on the theoretical and analytical part, a loyalty program is developed for the company with a comparison of costs and benefits of the program for the company. Also, the risks associated with the introduction of a loyalty program and suggestions on how to reduce their impact are summarized.
Marketing Strategy of the Selected Company
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.